Ekran dotykowy toyota auris

https://www.grupa-wolff.eu/urzadzenia-dla-przemyslu/separatory-magnetyczne/

GASTRO POS jest programem, który idzie na nieostrożną i intuicyjną sprzedaż, przygotowaną w mało ruchach poprzez ekran dotykowy. Jak niezwykle ciekawy plan na rynku gastronomicznym zajmuje się dużym uznaniem wiodących szefów restauracji. Jego intuicyjna obsługa uczestniczy w książce kelnerom natomiast tym tymże ułatwia szkolenie nowych ludzi.

Dzięki bardzo przystępnej, intuicyjnej obsłudze nie potrzebuje drogich i długotrwałych szkoleń, i niezwykle przejrzysta metoda użytkowania za pomocą ekranu dotykowego, wymieszana z grubą ofertą funkcji, znacznie dobro sprawdzi się w nie ale w średnim, pojedynczym lokalu, a ponadto w sieci gastronomicznej.

Indywidualne dobranie funkcji Dzięki bardzo dużo funkcjom i modułom GASTRO POS jest niezmiernie podatnym systemem, jaki uzyskamy na placu. W współzależności od profilu lokalu, albo istnieje wówczas bar, pub, i nawet restauracja, możesz dopasować oraz spersonalizować opcje, jakie będą najprzydatniejsze dla Twoich potrzeb.

Bezpieczeństwo Logowanie się naszych pracowników do programu przez wprowadzenie niepowtarzalnego kodu, odcisk palca czy zbyt pomocą karty magnetycznej umożliwia pełny monitoring zarówno jego czasu rzeczy kiedy i efekcie jaki generuje. W współzależności od stanowiska, można i ustalić widok opcji tak, by był on dobrany do uprawnień danej jednostki, np. kelner widzi jedynie sprzedaż, manager widzi sprzedaż oraz wystawianie faktur, właściciel jest wstęp do każdych opcji. GASTRO POS pozwala zminimalizować straty lokalu i zwiększyć zyski. Program pos gastro ułatwia również obsługę rozliczeń w gastronomii.

Zalety programu:

obsługa przez ekran dotykowy, wykonując kilka kliknięć; dopasowanie ekranu do samych potrzeb; kontrola rachunków i zamówień; przejrzysto zaprojektowany ekran bonowania; obrazowa prezentacja sali; rozliczenia kelnera w jakimś elemencie; zapisywanie czasu pracy; brak trudności w modyfikowaniu potraw; zgodność z kuchnią; sprawdzanie zamówień i rachunków; elastyczne kształtowanie cen; kontrola ustalanych rabatów; współpraca z zespołami hotelowymi i akcesoriami do zadań specjalnych.