Program pos bengkel

tłumaczenia symultaniczne

POSM z angielskiego point of sales materials – można przetłumaczyć jako artykuły reklamowe, jakie planują zbyt zadanie wspieranie sprzedaży w celu sprzedaży. Natomiast współcześnie POS – point of sale jest toż pomysł przeznaczony dla wszystkiego sklepu, który współpracuj z dowolnym miejscem kasowym. Dzięki niemu kasjer może wprowadzić rabaty czy ceny objęte specjalną promocją w handlu.

 

Materiały reklamowe, ale jakie? W magazyn materiałów POS lub POSM wchodzi: lightbox czyli podświetlona reklama posiadająca dane o produkcie; stojak na reklamy wspólnie z reklamami rzecz jasna; wobbler czyli ruchoma zawieszka dana na półce sklepowej znana w logo marki również nowe informacje; stand to trybunka, jaka stała opatrzona brandem marki jest dla hostess w punktu reklamy towaru w temacie sprzedaży; topper czyli plansza zamieszczona nad standem również opatrzona brandem; potykacz to nasza nazwa narzędzia reklamowego, czyli stojak z danym hasłem marketingowym zamieszczony np. na chodniku obok wejścia do sklepu, banku , punktu gastronomicznego; kaseton – wielki nośnik zawierający m.in. nazwę, powieszony na domu, w jakim kryje się placówka, oraz w galeriach handlowych nad witryną lokalu. Ważną sprawą istnieje wtedy żebym kaseton był wystarczająco duży, a treść odpowiednio dopasowana do reszty, aby była przede każdym widoczna – im nieco reklamie na kasetonie tym dobro. Innymi nowszymi lekami są m.in. monitory zlokalizowane np. przy kasach fikanych, które dają ofertę zachęcającą do zakupu. Wyspa lub tzw. końcówka w długich sklepach opatrzona licznymi komunikatami, które posiadają zachęcić konsumenta. Warto tu nadmienić, że wyspa czy końcówka to drink z wyjątków merchandisingu. Podsumowując materiały POSM możemy rozłożyć na dwie grupy: delikatne i odporne. Te ważne to niezwykle dobre materiały np. ulotki, długopisy, banery, balony z nadrukiem, naklejki, wobblery etc. a proste to kasetony, infokioski, monitory, standy. Organizacja, która jednoczy producentów materiałów POS to POPAI. Warto dodać, iż stanowi więc instytucja non-profit i została zaplanowana w 1936 r. a wówczas jest najstarszą organizacją branżową marketingu. W jej skład wchodzi około 1700 członków w 45 krajach. W bliskim świecie oddział stowarzyszenia stanął w 2008 r.